Perubahan Di Aidilfitri


Assalamualikum :)
Hello Guys :)

Eh ! Kalau kak Lyssa boleh beli baju raya untuk blog dia yang dah sedia cun melecun tu,zu pon nak belikan baju baru untuk blog zu juga.HAHA.Tapi tak lah seberapa sangat dengan blog korang yang memang dah sedia lawa tu.Tema warna BIRU DAN UNGU.Sengaja zu pilih warna tu.Nampak natural.Ewah ! HAHA.



 
Haa.Dah macam kaler baju raya zu dah.Wahha.Eloklah tu.So,kalau korang komen rasa buruk gila nak pengsan,zu terima dengan rela hati *tangan dibahu mata ke atas*.HAHA.

Eh ! Asyik cerita pasal blog zu jer.Cerita raya mahu ? Korang raya mana ? Baju raya warna apa ? Kuih raya berapa jenis ? Eh eh.Dah macam nak tulis kad raya pulak haih.HAHA.Zu balik kampung petang ni.Dekat Kampar.Tak jauh dari Ipoh.Tu yang zu bangun pagi-pagi buta untuk siapkan blog zu ni haa.Finally,jadi lah dia macam ni haa.

Dalam entry yang lepas,zu ada suprise untuk korang kan ? Korang nak tahu apa dia ? Surprise yang pertama,blog zu berubah gila-gila ni haa.Siap ada ketupat tergantung lagi.HAHA.Surprise yang kedua.Tengg terengg....


*Click gambar untuk lebih jelas


Haaa.Khas untuk korang je tahuk ! HEHE.Okeyh ! SELAMAT HARI RAYA zu ucapkan.Tak dapat lah zu update time first Syawal sebab kat kampung zu susah nak dapat line internet.Haiyaaa.Rindu zu please.HAHA.Kepada kawan-kawan zu anis,nana,fatin,zukrina blalalala bagai nye kan dan family zu dan khas untuk korang,SAYA SAYANG ANDA :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN






No comments :