Hundred Will Be Coming Soon


Assalamualaikum :)
Hello Guys :)

Wah ! Lamakan zu tak update ? HEHE.Zu busy :) STUDY ? Oh my god.Tak ade nye.HAHA.busy dengan kerja kursus yang serabut tu lah sayang oii.Memang serabut.Marah kerja kursus tu sebab bagi tugasan banyak sangat.Jangan marah cikgu zu.Zu sayang cikgu zu :) HAHA.
Eyh! Hundred will be coming soon ? Apa apa an itu ? HAHA.Cuba korang tengok followers zu.Setakat ni zu baru sedar nak dekat seratus.NAK DEKAT okeyh.Bukan DAH SERATUS.HAHA.Pukul 8.30 malam,khamis 5 julai 2012 setakat ni zu baru ada :


Tak banyak macam followers korang.Ada yang zu buat blogwalking,Ya Allah.Sampai seribu,lima ribu beribu-ribu lah follower dia.Jealous :( HAHA.

So,zu dah ada 89 follower yang omey-omey ni,yang sudi support zu,zu ucap TERIMA KASIH banyak-banyak.Zu sayang korang ketat-ketat sampai korang tak boleh bernafas.HAHA.

Putar belit,putar belit,sebnarnya zu nak cakap,followers ke seratus dapat habuan :) Apa habuan nyer ? HAHA.Zu tak kaya.Jangan mintak benda mahal.Mampos zu.HAHA.Habuan nya ialah.tengg terreengg.

TOP UP 5 RINGGIT
 
Bersyukurlah pak seman dan cik gayah oii..Aku bukannya dah kerja.Duduk rumah buat taik mata.HAHA.

So,kalau zu tak tepati janji zu,bagi tahu zu.Lempang zu kuat-kuat.Haaaa.

Okeyh lah.Setakat sini saja :)

2 comments :

Fendy said...

good luck...xpe..lama2 blog akan dikenali..yg penting letak entri yg best2..tu je

Nurul Zulaikha said...

Okey :) Thank you very much for support me :))