Bukan Taktik Penipuan

Assalamualaikum :)
Hello Guys :)

Ehemmm.Hey ! I'm here *buat muka comey*.HAHA. Apahal lah si zu ni ada lagi ni.Pergi study lah budak gila blogger woii.HAHA.Semalam zu dok emo yang zu akan tinggalkan blog zu.Entry yang lepas pon zu ada bagi tahu yang zu akan tinggalkan blog zu buat sementara waktu.Confirm ramai yang menangis.HAHA.*perasan gila minah ni malam ni*.Nak baca apa yang zu update ? Baca SINI dan SINI .

Zu minta maaf sangat.Bukan niat zu nak tipu korang.Ada yang menangis ke ? Tak kan.Macam lah korang nak nangis.Siapalah zu ni.Huk huk :( Chill beybeh chill.So,bahagia idok zu tak kan tinggalkan blog zu ni ? Ofcourse lah kan ? Tapi zu tak akan lepaskan study for trial PMR.Zu akan bahagi kan masa zu antara berblogging dengan study :) Tapi zu tak bijak urus masa.HAHA.Kalau zu nak buat,zu akan buat,kalau zu tak nak buat,zu tak kan buat.Itu lah saya :)

So,mungkin dalam minggu ni,zu akan update tiga atau empat enry je.Bukan macam selalu,hari-hari dok tek tek tek keyboard laptop ni.HAHA.Zu sayang korang sebab tu zu tak akan tinggalkan blog zu ni untuk minggu ni.INSYAALLAH,minggu depan start hari ahad,sampai jumaat,dan minggu lagi satu start hari selasa sampai rabu zu tak kan facebooking,twittering ataupun bloggering.Study is most important.

Okeyh.Doakan zu iye buat yang terbaik untuk trial.Zu akan usaha.Dan terus usaha.Nak pandai masuk universiti lepastu jadi ahli astronomy.Pergghh ! HAHA.So zu nak minta maaf.Jangan marah-marah.Bulan puasa ni kan.HAHA.Alla bucuk-bucuk.HEKHEK.

So,zu nak ucapkan :

*Happy Blogging*

Orang yang tak seberapa putih,tak seberapa gebu ni sayang korang tahuk.HAHA.Dan orang tu jugak,dia nak berjaya sampai dapat pangkat PROFESSOR.Wahhaa.Penat zu buat muka comey tu.HAHA.*see,perasan gila minah ni malam ni*

Okeyh.Sini jer.Ada masa zu akan update.Tak ada masa,zu minta maaf sangat-sangat :) So,bagi yang bakal ambil PMR macam zu,zu doakan yang terbaik untuk trial korang :) Sayang korang korang korang korang :*

No comments :