Ramadhan Coming Soon


Assalamualaikum :)
Hello Guys :)

Hey ! Esok sekolah zu ada buat bacaan yasin sempena menyambut kedatangan bulan yang paaaaalllingg MULIA :) HEHE.Korang dah buat persedian untuk hari Sabtu ni ? Zu ? Dah :) Family zu dah sediakan kurma,lengkaplah bulan puasa nanti.Haa.

Korang korang,excited kan nak bulan puasa ni ? Tapi ada setengah orang akan terjadi macam ni :)



Anyone terasa ? Bukan niat zu nak perli.Kadang-kadang zu pon ada rasa macam tu :) HAHA.So,dialog ''Arghhh,bila nak raya ni'' tu,ketepikan.Jangan risau,kalau umur panjang Tuhan ada sediakan hadiah di hari raya nanti kalau kita puasa penuh dan benda-benda wajib kita buat dan benda-benda yang dilarang kita jauhkan :)

Seperti yang zu cakap di entry lepas,bulan lapan ada trial PMR.Memang bulan yang baik.Tawakal dan usaha banyak-banyak je.Tapi masa zu ambil UPSR,masa tu bulan puasa.Berperang dengan kertas dalam keadaan tahan nafsu.Finally,tuhan hadiahkan zu dengan kelulusan UPSR :) ALHAMDULILLAH.

So,doakan zu buat yang terbaik dan dapat result trial yang terbaik untuk trial ni erk :) So,esok zu akan update kalau zu sempat.Nak juga share kat korang pasal bulan ramadhan :) HEHE.Semoga bulan puasa tahun ini,lebih dirahmati dari sebelumnya.AMIN.

So,sayang komer woiii :)





No comments :